København

Studenterudvalg og grupper

Slusen

Slusen er AAU CPH's studenterdrevne fredagsbar, hvor de studerende kommer og drikker en fredagsøl eller sodavand, spiller spil og mødes på tværs af årgange og studier. Bartenderne kommer fra forskellige semestre og studier. Slusen afholder temabarer, beerpong-turneringer, tender-events og meget mere. Så hvis du har en god idé til et event, en drink eller har gode DJ skills, så kom og bliv en del af Slusen.

Find Slusen på Facebook, Instagram eller kom forbi baren.
Du kan også kontakte Slusen på mail: slusenaaucph@gmail.com.

Slusen har åbent alle fredage og ligger i den lille kantine.

Kaffepletten

Kaffepletten er en café for alle studerende på AAU CPH, hvor man kan mødes over en kop kaffe og kage til snak og brætspil i en studiefri zone.

Kaffepletten serverer hjemmelavede lækkerier og friskbrygget kaffe hver onsdag fra ca. 14 - 17 på Studentertorvet i bygning B (Frederikskaj 12). Kaffepletten kan altid bruge hjælpende hænder, hvis man har lyst til at bage nogle kager eller servere lidt kaffe. Kontakt Kaffepletten for at høre mere. 

Formand/kontaktperson: Lasse Embøl
E-mail: kaffepletten.aaucph@gmail.com

Kontakt Kaffepletten via Facebook.

Student Political Organisation – SPO

AAU CPH har én studenterpolitisk organisation, hvis formål er at repræsentere alle studerende på campus. Denne organisation leder det studenterpolitiske råd, SPC, som er et råd bestående af studerende fra samtlilge studier på campus. I dette råd vil emner, som påvirker de studerende på campus, blive diskuteret, og rådet vil kunne stå samlet med en mening omkring emnet og dermed repræsentere alle studerende på campus.

Hvis du vil vide mere om organisationen og rådet som den driver kan du følge med på Facebook 

 

Du kan også kontakte præsidiet for organisationen via denne mail: SPO.AAUCPH@gmail.com

Navigator - studenterblad

Navigator er AAU CPH's studentermagasin, som udkommer nogle gange hvert semester. Har du en journalist eller grafisk designer gemt i dig, kan du komme med i teamet og udvikle dine færdigheder her. Kontakt redaktørerne via Facebook.

Find Navigator på Facebook.

sustainabeans

Sustainabeans er en organisation for bæredygtig udvikling på campus i København. Sustainabeans består af studerende, der engagerer sig i bæredygtige projekter og initiativer på campus. Dertil ser organisationen det som en essentiel værdi, at alle studerende og ansatte på universitetet skal have let ved at tage bæredygtige valg, når de befinder sig på studieområdet.

Formand og kontaktperson: Molly Bay Christensen

E-mail: sustaina.aau.cph@gmail.com

Find Sustainabeans på Instagram.

Social Life AAU CPH

Social Life AAU CPH er en Facebook-gruppe, som holder dig opdateret med, hvad der sker af sociale ting på campus.

Find gruppen her. 

Gala planning commitee

Bag den årlige gallafest står en planlægningsgruppe bestående af frivillige studerende. De sørger hvert år for at planlægge og afholde den største fest på campus. Har du en lille festplanlægger gemt inde i dig, kan du blive en del af gruppen ved at skrive til studielivskoordinatoren, Emilie Friis Gall, på: studylife@cph.aau.dk.

PIZZAMØDER MED CAMPUSCHEFEN

Flere gange pr. semester kan du komme til pizzamøde med campuschef Martin Vive Ivø. Her får du mulighed for at høre nyt fra campusledelsen og komme med input fra din hverdag som studerende på AAU CPH.

 

Referater:

Referat d. 20.02.2020

Referat d. 14.11.2019

Referat d. 26.09.2019

Om Studiemiljøgruppen

Studiemiljøgruppen skal overvåge studiemiljøet på AAU CPH, være sparringspartner for fagmiljøerne og komme med løsningsforslag til tværgående studiemiljøudfordringer identificeret specielt for AAU CPH.

Hvis du har forslag og/eller input til Studiemiljøgruppen, er du velkommen til at kontakte formanden for gruppen, Lene Tølbøll, lenetb@socsci.aau.dk, eller gruppens sekretær, Simon Holmen Reventlow Clemmensen, src@adm.aau.dk.

Kommissorium for Studiemiljøgruppen

Medlemsliste

 

Referater

Referat d. 06.05.2019

Referat d. 25.02.2019

Referat d. 24.10.2018

Referat d. 20.08.2018

Referat d. 07.05.2018

Referat d. 19.02.2018

Referat d. 31.10.2017

Referat d. 28.08.2017

Referat d. 29.05.2017

Referat d. 05.04.2017

Referat d. 18.01.2017

Referat d. 13.12.2016