AAU logo

København

Kontorartikler


Kontorartikler standard sortiment

Medarbejdere på AAU CPH kan hente kontorartikler til eget daglige brug (ikke konferencer og lign.) og forbrugsvarer til medarbejderkøkkener i Facility Support Service i bygning A (ACM15) i stuen. Det er den blå dør i trapperummet mellem fløj A og D til højre for Informations Desk

Det er muligt at hente varer inden for åbningstiden, som er mandag - torsdag 8-15.30 og fredag 8-15.

Det fælles sortiment, der findes i Facility Support Service, er et standard sortiment. I dette standard sortiment er der blandt andet diverse mapper, skriveartikler, skriveblokke, hæfteklammer m.m. Der er desuden opvasketabs, håndsæbe, opvaskebørster m.m.

Er alle varer taget af en bestemt artikel, og kan man ikke vente til næste opfyldning, skal den enkelte afdeling/institut selv stå for bestilling af varen. Foruden varerne i standard sortimentet kan man få udleveret batterier v. Facility Support desken. Der er desuden boblekuverter samt kuverter med AAU CPH logo. Alle disse varer bestilles løbende hjem af Fælles Service CPH.

Hvis du har brug for varer, som enten ikke er i standard sortimentet, eller som skal bruges til eksamen, ph.d.-kurser, konferencer eller andre events, skal du selv bestille via Lyrecos hjemmeside.

Det kræver, at du opretter dig hos Lyreco. Oprettelse af AAU login hos Lyreco skal ske ved at sende en mail til  nedenstående kontaktperson hos Lyreco:

Anjacicilie Mejer: anjacicilie.mejer@lyreco.com

Er du oprettet i ØSS, kan du bestille direkte fra AAU via Lyrecos Pounch Out.

Det er muligt at hente et Lyreco-katalog i Informationen.

Spørgsmål skal rettes til Campus Service CPH: campusserviceCPH@cph.aau.dk